SENORITA SYIDAA

A journey to the moon with love
Pilihlah untuk redha. Walau ada seribu alasan untuk kecewa. Hakikatnya kita hanya seorang hamba. Dia yg lebih berkuasa.
2 JAN 2016

T R U S T


Kepercayaan ni macam satu kertas putih. Kalau sekali di conteng , mungkin masih boleh guna liquid tapi kesannya tetap ada kan ? Dan mungkin boleh teruskan untuk menulis di atas kertas yang sama tapi jika kesilapannya terlalu banyak. Sempurna lagi kertas tu ? Cantik lagi kertas tu ? Rasanya jika dipilih antara kertas baru dan kertas yang banyak kesilapan tu , yang mana kauorang pilih ? :') 
Umpama dengan kepercayaan :( Sekali buat salah mungkin cuai tapi kalau banyak kali , apa tu ?
dia still tak faham kita :') 
Aku admit aku seorang yang sangat susah nak percayakan orang but bila aku dah percaya selalunya kepercayaan aku dipijak-pijak. Aku tak tahu mana hilangnya kelembutan aku untuk buang jauhjauh ni semua. Tak nak sedih ! tapi ni betulbetul berbekas dalam hati. Hati bukan macam kertas , senang je nak liquid bila ada kesilapan. :(
KEPERCAYAAN tak ada dekat tepi jalan wehh , bukan senang untuk di kutip kepercayaan orang terhadap kita :')