SENORITA SYIDAA

A journey to the moon with love
Pilihlah untuk redha. Walau ada seribu alasan untuk kecewa. Hakikatnya kita hanya seorang hamba. Dia yg lebih berkuasa.
2 JAN 2016

Hati


Nak capai bahagia bukan mudah tapi nak hancurkan bahagia sangat mudah
Aku tak tahu keberapa juta kali aku nak buat hal
Dulu mungkin aku tak nampak salah aku sebab tiada siapa tegur
Tapi hakikat hari ini, sangat banyak salah aku dan terlalu banyak
Mungkin aku alpa, perasaan cemburu aku tak boleh setanding dengan benda buruk aku buat :(
Cemburu? Yes, cemburu. Perasaan yang aku cuba sorokkan dari dulu
Tapi hari ini bila aku memperlihatkan , tiada yang sanggup memahami
Dia memahami aku tapi aku yang belum cukup sempurna yang takkan pernah mampu mengawal cemburu ini
Sebab? sebab terlalu takut kehilangan dia yang aku terlalu sayang
I'm sorry, I cant stop myself to loving you with all myheart
#Ling