SENORITA SYIDAA

A journey to the moon with love
Pilihlah untuk redha. Walau ada seribu alasan untuk kecewa. Hakikatnya kita hanya seorang hamba. Dia yg lebih berkuasa.
2 JAN 2016

Maaf


Tak ada benda yang senang dalam hidup ni
Semuanya susah , nak makan pun susah tau
tapi yang buat benda jadi senang bila kita fikir kita mampu dan berusaha nak capai benda tu.
Ya Allah, berjurai air mata. Haha
Tapi satu
aku tak nak putus asa, tak nak
kadang takut, takut hilang yang terbaik
takut sangat ..
tapi 'kalau dia yang terbaik, takkan pernah jadi ex'
selalu terfikir, kenapa bila aku jealous aku susah nak luahkan?
Sanggup tahan, menangis pun tak apa, asal dia tahu aku turut bahagia bila tengok dia senang hati
Aku kalau jealous, lain macam, kadang rasa bodoh bangang pun ada, semangat jealous dan at last takut aku dipersalahkan balik sebab jealous benda yang tak patut. Tapi hakikatnya jealous Haih
Aku tak nak hilang dia sebab jealous dan ego aku :(
Tak nak, kan dah pernah jadi, takkan yang kedua kali
Hmmmm
Percaya lah, sungguh wujudnya perasaan sayang ni tanpa dipaksa
Syukur ada yang berani tegur salah aku
tapi tolong jangan pernah letih menyayangi aku, jangan pernah bosan dengan kerenah aku.
Aku tahu, aku tak seberapa tapi mohon jangan pergi walau selangkah pun :'(