SENORITA SYIDAA

A journey to the moon with love
Pilihlah untuk redha. Walau ada seribu alasan untuk kecewa. Hakikatnya kita hanya seorang hamba. Dia yg lebih berkuasa.
2 JAN 2016

help meee;


macam mana ye nak buang sikap cepat sangat terpengaruh?
hm :(

tahu tak bahawasanya aku sudah pun berazam untuk berubah pada tahun ini?
kenapa susah sangat untuk berkata 'tidak'? haha
the problem is aku terlalu kasihan dan baik hati dengan orang. cehhhh :D
betul laaa. hish terlalu baik sangat sampai orang pijak kepala. ;(
aku bukan nak salahkan orang lain, yang sebenarnya diri sendiri yang salah.
 hmm how to change?
kelemanhan diri aku yang satu nie je macam letih sikit.
Jika tidak di bendung, waaaa hancur musnah hidup aku tau. betul kan?:)
anyone want to help me back to the right path?
firdausssss, nanaaaa help me. aku tahu korang pakar dalam bidang mentazkirah 
aku sampai berjurai airmata aku kan? haha
aku takkan lupa saat-saat tu. hehe. :'))
terima kasih. :)